4 תשובות
הסטורי של gta 5 עשוי ממש טוב, מאוד נהניתי לשחק בו ולעשות את המשימות והסייד קווסטים
כן לדעתי כן
שמע גם 4 שווה אפילו היום זה פשוט תלוי אם עברת את העלילה
שואל השאלה:
אני יהנה סתם לשחק? וגם אפשר לשחק אם אני בכלל לא בסטורי מוד? כאילו אם היה לי נשקים וכל זה או שחייב תסיפור בשביל באמת לשחק?
המשחק יפתח לגמרי
כל המפה פתוחה מיד אחרי המשימה הראשונה
אתה חופשי לעשות מה שבאלך
פשוט יהיו לך אייקונים של משימות ומשימות יפתחו לך דברים חדשים לעשות בעיר כמו כן נשקים חדשים ככה שאני ממליץ גם וגם
אנונימי