13 תשובות
הבנתי דווקא מהסביבה שjjk זה מדהים. ראיתי 4 פרקים והדרפתי
דימון סלייר לא צפיתי
דימון סלייר כן
jjk לא
שואל השאלה:
jjk זה עוד חיקוי זול של בליץ
אנונימי
אחלה בליץ'
ולא יודע, לא הרגיש לי דומה בכלל
שואל השאלה:
כביכול jjk לקחו השארה מבליץ אם תראה יש שם המון דמויות שדומות לאלה שבבליץ וגם ההתקפות הם לקחו השראה מבליץ
אנונימי
לא ראיתי דימון סלייר אבל jjk כן אוברייטד רצח
זה נראה ברשתות החברתיות כמו אחת האנימות הכי טובות שיש אבל בפועל זו סידרה די משעממת
לא ראיתי דימון סלייר אבל jjk זה סבבה יש אחלה דמויות אבל מרגיש שחסר משהו טיפה לא יודע
ראיתי חלק מדימון סלייר הסיפור די זבל אבל כל המסביב נחמד וזה משהו שנחמד לצפות בו אבל די אוברייטד וjjk לא ראיתי לראות?
תראה, דימון סלייר זה כמו גלידה וניל. אם אני אקבל את זה חינם, אני לא אתעצבן, אבל זה לא משהו שאשלם מנוי בשבילו. זה משחק את עצמו בטוח, אין שום דבר שילהיב יותר מדי.
jjk זה יותר כמו גלידת לימון. מריר טיפה, אבל מרענן.
אני חושבת שבגלל שכולם שונים אין דברים שהם באמת אוברייטד יש אנשים שפשוט פחות מתחברים ויש אנשים שיותר
וואלה כן, דימון סייר עוד טוב אבל jjk זה משעמם תילים, רק האנימציה טובה.
אני לא אוהב את זה כמו הרבה אחרים אני חושב שלו סדרת נחמדות אבל כן חושב שאנשים מגזימים עם כמה שהם אוהבים אותם אבל לא באמת משנה לי אם הם אוהבים את זה אם הם אוהבים אז שיבנו לי מציק האלה שמחייבים אחרים גם לאהוב את זה בדיוק כמוהם אבל חוץ מזה זה פשוט עניין של דעה