19 תשובות
לא
כן
כן
אני פחות התחברתי
משעמם לדעתי
יש שם הרבה הזויים אבל בגדול זה מקום טוב להכיר חברים אונליין ופשוט לקוות שאין להם סטיות
לא
זה נחמד כזה
הפלטפורמה בנויה ממש טוב. אני לא גולש בשרתים, אבל מדבר בעיקר שם עם חברים.
אפשר
לא ממליצה
ניסיתי פעם ומצאתי שם "מחבב קטינות" ועוד כמה שונאי ישראל
כן יש שם גם אנשים מקסימים אבל בכל זאת
לא ממליצה
ניסיתי פעם ומצאתי שם "מחבב קטינות" ועוד כמה שונאי ישראל
כן יש שם גם אנשים מקסימים אבל בכל זאת
אנונימית
לדעתי זה בעיקר טוב בשביל לדבר עם חברים דרך המחשב בצורה נגישה, אבל זה גם מאוד מצחיק כי יש soundboard ודברים. אפשר למצוא חברים בקהילות בשרתים שאתה נמצא בהם, אז התשובה היא כן
נחמד
למצוא חברים פחות.. אם אתה משחק משחקי מחשב על הדרך אז אחלה דרך לדבר בדיס במקביל
הרוב שבורים
למצוא חברים פחות.. אם אתה משחק משחקי מחשב על הדרך אז אחלה דרך לדבר בדיס במקביל
הרוב שבורים
תלוי בך
עבורי זה יחסית נוח אבל קשה למצוא חברים
מנגד, לחברה שלי מאוד נוח בדיסקורד, יותר מאפליקציות אחרות בפער, ויש לה הרבה חברים משם
עבורי זה יחסית נוח אבל קשה למצוא חברים
מנגד, לחברה שלי מאוד נוח בדיסקורד, יותר מאפליקציות אחרות בפער, ויש לה הרבה חברים משם
מבחינת נוחות, לדבר עם מישהו, לשלוח טקסט, קבצים, שיחות, וידאו, קבוצות, שרתים, זה הכי נוח וכיף שיש
להכיר אנשים, זה כבר תצטרך איכשהו למצוא קבוצות או שרתים של ישראלים או משהו
להכיר אנשים, זה כבר תצטרך איכשהו למצוא קבוצות או שרתים של ישראלים או משהו
^לגבי הקבצים זה נוח עד גבול מסוים כי אי אפשר לשלוח דברים שהם יותר מ10mb נראלי אלא אם כן יש ניטרו
שואל השאלה:
ואיך נכנסים לשם?
ואיך נכנסים לשם?
אתה מחפש באינטרנט קישורים (זה נשמע קריפי אבל ככה חברים שלי עושים לפי מה שהבנתי)
^^בשביל ליצור משתמש אפשר באתר/באפליקציה ובשביל למצוא שרתים אפשר לחפש בגוגל יש כזה אתר שאתה יכול לכתוב בו נושא וזה יראה לך שרתים שיש להם את הטאג הזה עם קישור הזמנה
לא
לא
לא
זה בעיקר מקום לגיימרים
מדברים שם בזמן שמשחקים
אבל אפשר להכיר שם חברים דרך שרתים אני מניח
מדברים שם בזמן שמשחקים
אבל אפשר להכיר שם חברים דרך שרתים אני מניח
לא ולא
באותו הנושא: