4 תשובות
כןן גם אני ככה
כי השקעתי והגעתי לרמה מסוימת ולא באלי שהכל ימחוק
כי השקעתי והגעתי לרמה מסוימת ולא באלי שהכל ימחוק
כמוני כמוך
אבל אם אני אמחק יכאב לי בלב
אבל אם אני אמחק יכאב לי בלב
אני גם באותו מצב...
אין לי כמעט זמן אבל לא מוחקת, יקר מידי לליבי.
אין לי כמעט זמן אבל לא מוחקת, יקר מידי לליבי.
אם את לא צריכה אותו וזה סתם תופס מקום אז תמחקי
אבל בכללי לא,זה לא מוזר
אבל בכללי לא,זה לא מוזר
באותו הנושא: