12 תשובות
כן
יש מלא סיבות שאנשים לוקחים כדורים לדיכאון, אם הוא בריא נפשית אז כן
תלוי מאיזו סיבה הוא לוקח את הכדורים.. אבל אם באמת מדובר בבעיה נפשית,כנראה שלא
כן
אני בעצמי לוקח כדורים לדיכאון דו קוטבי
אני בעצמי לוקח כדורים לדיכאון דו קוטבי
כן
שואל השאלה:
לא בעיה נפשית אלה דיכאון ללא מחלת נפש
לא בעיה נפשית אלה דיכאון ללא מחלת נפש
אנונימית
כן
כן, אני בעצמי לוקחת
כמובן אם הוא יציב נפשית
כמובן אם הוא יציב נפשית
שואל השאלה:
מלא אנשים לוקחיפ
מלא אנשים לוקחיפ
אנונימית
כן.זה טבעי וזה בסדר ואני אשמח לעזור לו לעבור את הדיכאון
כן זה ממש לא בעייתי המון לוקחים אפילו אני לוקחת
עושה את זה בזה הרגע
באותו הנושא: