9 תשובות
כן
לא לימודים סדירים, מדי פעם שיעורים או תגבורים למי שרוצה
עריכה: חחח חשבתי רק על יב
כל השאר רגיל
עריכה: חחח חשבתי רק על יב
כל השאר רגיל
כן, עדיין יש בית ספר.
כן
יאפ
כן יש לי מבחן עוד כמה דקות
כן עדיין לא נגמרו כל הבגרויות
יש אצלי רק את השיעורים של המגמות
באותו הנושא: