9 תשובות
כן
לא לימודים סדירים, מדי פעם שיעורים או תגבורים למי שרוצה

עריכה: חחח חשבתי רק על יב
כל השאר רגיל
כן, עדיין יש בית ספר.
כן
{;
יאפ
כן יש לי מבחן עוד כמה דקות
כן עדיין לא נגמרו כל הבגרויות
יש אצלי רק את השיעורים של המגמות