3 תשובות
בשלב מסויים תגיע מישהי שתאהב אותך. לא כל הבנות שטחיות כע? יש הרבה בנות שאכפת להן בעיקר מאישיות ולא מאיך שאתה נראה
מישהי שלא אוהבת אותך בזכות הפנימיות שלך לא שווה אותך
אנונימית
רוב הבנות היום מתנהגות לבנים ממש רע. זה כי הן מאמינות שכול הגברים אותו דבר..
אל תיתן לזה להוריד לך את החוסר בטחון עצמי שלך.
פשוט עדיין לא פגשת את האחת לך