19 תשובות
למה פחדת להגיד לו שאת רוצה שיקח את המספר שלך/לקחת את שלו?.
למה את לא לקחת?
שואל השאלה:
כי אם יש משהו שגברי בעיניי זה שגבר לא מפחד לקבל לא והוא עם ביטחון עצמי וניגש ויוזם. זה ממש לא אומרת שיש לי בעיה להתחיל עם מישהו וכבר עשיתי את זה ולא התחברתי. אם אתה אוהב לחכות שמישהי אז בבקשה
כי אם יש משהו שגברי בעיניי זה שגבר לא מפחד לקבל לא והוא עם ביטחון עצמי וניגש ויוזם. זה ממש לא אומרת שיש לי בעיה להתחיל עם מישהו וכבר עשיתי את זה ולא התחברתי. אם אתה אוהב לחכות שמישהי אז בבקשה
אנונימית
ולמה את לא מבקשת?
אולי לא רוצה לצאת מטרידן
מאיפה לנו
אם את בעניין פעם הבאה תבקשי אינסטגרם או מספר
מאיפה לנו
אם את בעניין פעם הבאה תבקשי אינסטגרם או מספר
^^^ ומה הבעיה שאת תקבלי לא? די אגואיסטי
^^^^^ זו מחשבה דפוקה לאללה,
אם מישהו מראה לך עניין ואת מתעניינת בו חזרה ואת רואה שאין לו אומץ או חשש מסוים לבקש מספר אז תבקשי את,
לאבד זוגיות פוטנציאלית בגלל אגו זה מפגר, והנה עובדה שאת פה מדברת על זה סימן שאת חושבת על זה ומתחרטת על זה באיזשהו מקום. ואת אשמה בזה.
אם מישהו מראה לך עניין ואת מתעניינת בו חזרה ואת רואה שאין לו אומץ או חשש מסוים לבקש מספר אז תבקשי את,
לאבד זוגיות פוטנציאלית בגלל אגו זה מפגר, והנה עובדה שאת פה מדברת על זה סימן שאת חושבת על זה ומתחרטת על זה באיזשהו מקום. ואת אשמה בזה.
שואל השאלה:
אבל השיחה זורמת ואני זורמת אז איך מטרידן? ואני חייבת להגיד שאני זאת שיזמה את השיחה אז לא להגיד שלא התחלתי
אבל השיחה זורמת ואני זורמת אז איך מטרידן? ואני חייבת להגיד שאני זאת שיזמה את השיחה אז לא להגיד שלא התחלתי
אנונימית
כי מפחדים שזה ייחשב הטרדה מצד הבחורה. אפילו אם היא מראה סימנים חיוביים ברגע הראשון. הרבה פעמים הסיפור פתאום מתהפך משום מה. קצת מפחיד.
שואל השאלה:
יכול להיות, אבל אני מדברת באופן כללי ופה אני נתתי דוגמה
יכול להיות, אבל אני מדברת באופן כללי ופה אני נתתי דוגמה
אנונימית
כי הוא לא רצה להיות בסיטואציה שהוא חושב שאת מעוניינת ואז להתבאס שלא
אנונימי
תקשיב אנחנו לא הוא אז היא יא אפשר באמת לדעת למה הוא לא ביקש אולי יש לו חברה אולי הוא ביישן
אם את בעניין שלו פעם הבאה תבקשי
אם את בעניין שלו פעם הבאה תבקשי
אני לא חושב אז שזה נכון
גברים יפחדו להתחיל את השיחה
לפנות למישהי סתם ככה
אבל אם אתה כבר בשיח עם מישהי וזורם
קשה לי להאמין שגברים מפחדים לקחת אנסטגרם או מספר
גברים יפחדו להתחיל את השיחה
לפנות למישהי סתם ככה
אבל אם אתה כבר בשיח עם מישהי וזורם
קשה לי להאמין שגברים מפחדים לקחת אנסטגרם או מספר
במקום לנחש ולהתבאס למה הוא לא ביקש
הייתי מבקשת
זה באמת לא סיפור זה עניין של שניות
הייתי מבקשת
זה באמת לא סיפור זה עניין של שניות
כי היום בנים יודעים שהם חייבים לקרוא את הסיטואציה ממש טוב כי אם הם לא יקראו הבחורה יכולה להתלונן על הטרדה לא משנה אם הם התחילו מנימוס
אנונימי
זה דיי דפוק
למה אם האשה מחכה שהוא יתחיל איתה זה נורמלי
אבל אם הגבר לא יוזם זה מוזר
זה לא נכון זה צריך לבוא משני הצדדים
אם את רוצה אותו תדברי איתו אל תחכי שהוא יגש אלייך
תראי עכשיו את מבואסת כי לא עשית צעד
למה אם האשה מחכה שהוא יתחיל איתה זה נורמלי
אבל אם הגבר לא יוזם זה מוזר
זה לא נכון זה צריך לבוא משני הצדדים
אם את רוצה אותו תדברי איתו אל תחכי שהוא יגש אלייך
תראי עכשיו את מבואסת כי לא עשית צעד
אנונימית
בעיקר בגלל התנהגות של בנות בדור הזה. אבל תיהי בטוחה שמה ששלך יגיע עד אלייך, ואם לא אז זה לא שלך.
אנונימי
את לא יכולה לצפות ממישהו שלא מכיר אותך ליזום קשר. אם את רוצה קשר תיזמי אותו בעצמך
אז למה את לא לקחת?