10 תשובות
בגלל זה נפרדים?
שואל השאלה:
למה להישאר אם בסוף לא נתחתן
למה להישאר אם בסוף לא נתחתן
בחירה שלך לדעתי זה יכול להסתדר אבל זה לפי מה שאתה רוצה וצריך
אם זה מה שאתה חושב ומרגיש עדיף שלא תבזבז לה תזמן
לא בקטע רע
פשוט היא יכולה להכיר בזמן הזה מישהו שיותר רציני לגביה
לא בקטע רע
פשוט היא יכולה להכיר בזמן הזה מישהו שיותר רציני לגביה
זה תלוי על מה אתה שם את המשקל אם באמת מה שהכי חשוב לך זה להתחתן וזה המטרה שלך לזוגיות שזה בסדר ומבורך אז כן גם אני לא רואה טעם לזה שתישארו כי זה סתם יוביל למלא כאוס
אם אתה אוהב אותה, לא הייתי ממהרת להיפרד רק בגלל פער של שנתיים בתכנון החתונה או בגלל הגיוס. קודם תדברו בכנות על העתיד ועל התקופה בצבא. אם אחרי זה תרגישו שהמטרות שלכם באמת לא מסתדרות, אז אפשר לשקול פרידה.
להישאר?
אתה מתכוון למה לאהוב?
למה להיפתח להתחבר להתקרב לרקוד לסמוך לחוות אינטימיות וחוויות שאין לך עם אף אחד אחר בעולם כי זה יגמר בסוף?
הכל יגמר בסוף, אתה תמות
במקרה הכי טוב בו אתם מתחתנים וחיים באושר ועושר, אחד מכם יהיה בלוויה של השני
בפנטזיה אתם חולמים גם למות באותו היום?
אחי
ולו רק בשביל הזכרונות שיהיו לך כשתהיה אדם בוגר יותר, תישאר איפה שטוב לך
ואם טוב לך, אז תמצאו את הדרך להבין ולהתפשר לאט לאט על מה שצריך
ואם לא טוב לך ; אל תחפש תירוצים או אישורים בסטיפס, זרוק אותה לאלף עזעאל ולך תעשה מה טוב לך
אתה מתכוון למה לאהוב?
למה להיפתח להתחבר להתקרב לרקוד לסמוך לחוות אינטימיות וחוויות שאין לך עם אף אחד אחר בעולם כי זה יגמר בסוף?
הכל יגמר בסוף, אתה תמות
במקרה הכי טוב בו אתם מתחתנים וחיים באושר ועושר, אחד מכם יהיה בלוויה של השני
בפנטזיה אתם חולמים גם למות באותו היום?
אחי
ולו רק בשביל הזכרונות שיהיו לך כשתהיה אדם בוגר יותר, תישאר איפה שטוב לך
ואם טוב לך, אז תמצאו את הדרך להבין ולהתפשר לאט לאט על מה שצריך
ואם לא טוב לך ; אל תחפש תירוצים או אישורים בסטיפס, זרוק אותה לאלף עזעאל ולך תעשה מה טוב לך
נשמע לי שיש הרבה מעבר וזה התירוץ
אנונימית
אבל כשאתה זורק אותה אתה עושה את זה בצורה נעימה ומכבדת אחרת אני רוצח אותך
מטאפורית נאמנים מטאפורית
באותו הנושא: