10 תשובות
אני מזדהה איתך ככ
לצערי אין כוח פשוט לעשות כלום
לצערי אין כוח פשוט לעשות כלום
אנונימית
שואל השאלה:
בואי נכיר אחד את השני אולי זה יעזור
בואי נכיר אחד את השני אולי זה יעזור
אנונימי
מה השאלה בעצם?
אבל חוץ מזה אני מצטערת לשמוע, דכאון זה לא נחמד וגם בדידות אני מניחה
אבל חוץ מזה אני מצטערת לשמוע, דכאון זה לא נחמד וגם בדידות אני מניחה
שואל השאלה:
לא יודע מה לעשות אם עצמי לא מצליח לדבר עם אנשים אנשים מתרחקים מנסה לדבר עם בנות גם לא עובד כלום לא עובד בחיים
לא יודע מה לעשות אם עצמי לא מצליח לדבר עם אנשים אנשים מתרחקים מנסה לדבר עם בנות גם לא עובד כלום לא עובד בחיים
אנונימי
דיכאון זה חרא דבר, אני בעצמי סובל מזה, מזדהה איתך.
תמצא איזון בחיים שלך, תטפל בעצמך, תלך לטיפול, אם צריך כדור אז כדור, תילחם בדיכאון.. בן כמה אתה? באיזו מסגרת אתה נמצא כרגע?
תמצא איזון בחיים שלך, תטפל בעצמך, תלך לטיפול, אם צריך כדור אז כדור, תילחם בדיכאון.. בן כמה אתה? באיזו מסגרת אתה נמצא כרגע?
אתה בגיל תיכון?
כלומר אתה מוקף באנשים בדרך כלל רוב היום?
ואגב אם אין לך טיפול כלשהו אז טיפול זה דבר נהדר שבאמת יכול לעזור אם הולכים למטפל נכון
כלומר אתה מוקף באנשים בדרך כלל רוב היום?
ואגב אם אין לך טיפול כלשהו אז טיפול זה דבר נהדר שבאמת יכול לעזור אם הולכים למטפל נכון
שואל השאלה:
הייתי בטיפולים וברחתי משם כי זה עשה לי עוד יותר רע וכן אני בתיכון וגם אם זה שיש לידי הרבה אנשים ואני יחסית אהוב אני עדיין ריק מבפנים
הייתי בטיפולים וברחתי משם כי זה עשה לי עוד יותר רע וכן אני בתיכון וגם אם זה שיש לידי הרבה אנשים ואני יחסית אהוב אני עדיין ריק מבפנים
אנונימי
ריקנות זו התחושה הכי קשה בעולם והכי רודפת
היא יכולה להגיע גם שהכי מרגישים מלאים בטוב,
פשוט תנסה לשנות הרגלים לא להישאר מבודד לגמרי לנסות לדבר,להיפתח גם אם אפילו אין לך עניין/חשק לדבר וכמובן לא לצפות מעצמך להרגיש עניין מידית זה יקח זמן זה רק תהליך שאתה תעבור
מניסיון❤
היא יכולה להגיע גם שהכי מרגישים מלאים בטוב,
פשוט תנסה לשנות הרגלים לא להישאר מבודד לגמרי לנסות לדבר,להיפתח גם אם אפילו אין לך עניין/חשק לדבר וכמובן לא לצפות מעצמך להרגיש עניין מידית זה יקח זמן זה רק תהליך שאתה תעבור
מניסיון❤
זה עשה לך רע כי לא טופלת בצורה נכונה
ההורים שלך יודעים מה עובר עליך? האחים שלך? נשמע שאתה חייב מישהו לדבר איתו שיעזור לך להתחיל טיפול כמו שצריך כדי לצאת מזה.
אתה מאובחן? אם אתה מאובחן אתה חייב לטפל בזה, תילחם על עצמך!!!
ההורים שלך יודעים מה עובר עליך? האחים שלך? נשמע שאתה חייב מישהו לדבר איתו שיעזור לך להתחיל טיפול כמו שצריך כדי לצאת מזה.
אתה מאובחן? אם אתה מאובחן אתה חייב לטפל בזה, תילחם על עצמך!!!
היי לך,
עבר זמן מה מאז שכתבת, לא יכולתי שלא לענות לך...
שומעת את תחושת התסכול שעולה במילים שלך, כמה זה מעייף להרגיש שבכל פעם הבדידות אולי צובעת את היום שלך מחדש...
ייתכן שזה מרגיש כמו עמידה במקום, כאילו אין לאן לנוע בזמן שהעולם ממשיך להתקדם.
משערת שיש משאלה בליבך, לא להרגיש ריקנות... להצליח להכיר אנשים חדשים ללא שום מכשולים ומאמץ... שיראו בך את הדברים הטובים שקיימים בך.
לא מובן מאליו ששיתפת במה שאתה מרגיש...מבינה שיכול להרגיש שאין אדם נכון שיכול לשהות לצידך ולהכיל את הכאב...לפעמים בהסתכלות נוספת ניתן למצוא אוזן קשבת...
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, ואנחנו כאן עבורך בכל זמן שתרגיש צורך לדבר או לשתף. המתנדבים שלנו זמינים להקשיב לך במרחב בטוח ומכיל לכל רגש, תהייה או מחשבה ללא ביקורת, ללא לחץ... רק הקשבה אמיתית עם הרבה חמלה והבנה.
ניתן לפנות אלינו דרך האתר עם הלינק שצירפתי.
שלך,
מתנדבת סה"ר
עבר זמן מה מאז שכתבת, לא יכולתי שלא לענות לך...
שומעת את תחושת התסכול שעולה במילים שלך, כמה זה מעייף להרגיש שבכל פעם הבדידות אולי צובעת את היום שלך מחדש...
ייתכן שזה מרגיש כמו עמידה במקום, כאילו אין לאן לנוע בזמן שהעולם ממשיך להתקדם.
משערת שיש משאלה בליבך, לא להרגיש ריקנות... להצליח להכיר אנשים חדשים ללא שום מכשולים ומאמץ... שיראו בך את הדברים הטובים שקיימים בך.
לא מובן מאליו ששיתפת במה שאתה מרגיש...מבינה שיכול להרגיש שאין אדם נכון שיכול לשהות לצידך ולהכיל את הכאב...לפעמים בהסתכלות נוספת ניתן למצוא אוזן קשבת...
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, ואנחנו כאן עבורך בכל זמן שתרגיש צורך לדבר או לשתף. המתנדבים שלנו זמינים להקשיב לך במרחב בטוח ומכיל לכל רגש, תהייה או מחשבה ללא ביקורת, ללא לחץ... רק הקשבה אמיתית עם הרבה חמלה והבנה.
ניתן לפנות אלינו דרך האתר עם הלינק שצירפתי.
שלך,
מתנדבת סה"ר