התחברות הרשמה

זקוקה לעזרתכם כמארחת מתחילה, יש לי שאלה:

אם עכשיו האחמש אומר לי סוגרים כניסה לX זמן ובאים לקוחות בלי הזמנה, אני אומרת להם שכרגע אין מקום בX זמן הקרוב, ונגיד הם אומרים לי אז את יכולה לרשום אותנו לעוד X זמן, אני אמורה לרשום אותם ולשריין להם כבר שולחן? או הכוונה היא שתבואו עוד X זמן ואולי יהיה מקום? ואיך מנסחים את זה
31 במאי 2026, 00:07
עצותמארחת    
תשובה אחת
שואל השאלה:
^תודה קודם כל, אז מה אני אומרת להם?
אנונימית
באותו הנושא:
אני מתחילה לשנות את סגנון החיים שלי ( זקוקה לעזרה)
אנשי סטיפס, אני זקוקה לעזרתכם
אני כנראה מתחילה עבודה כמארחת במסעדה
אנוכי זקוקה לעזרתכם! קשור לביתי, דלילה
אנשים במבינים טיפה בנזם ועגילים אני זקוקה לעזרתכם אשמח אם תיכנסו הסבר בפירוט הנוסף
מתחילה לעבוד כמארחת בג'פניקה, מישהו או מישהי שעבדו פעם כמארחים ויכולים לספר לי קצת?
היי. זקוקה לעזרתכם(:
אנשים יצירתיים! אני זקוקה לעזרתכם
אני מרגישה פשוט חרא וממש זקוקה לעזרתכם
אנשים בלי פחד קהל נמצאים פה? זקוקה לעזרתכם.
אנוכי זקוקה לעזרתכם!