אם עכשיו האחמש אומר לי סוגרים כניסה לX זמן ובאים לקוחות בלי הזמנה, אני אומרת להם שכרגע אין מקום בX זמן הקרוב, ונגיד הם אומרים לי אז את יכולה לרשום אותנו לעוד X זמן, אני אמורה לרשום אותם ולשריין להם כבר שולחן? או הכוונה היא שתבואו עוד X זמן ואולי יהיה מקום? ואיך מנסחים את זה