5 תשובות
כנראה פשוט אין להם את האפשרות כרגע
ליום הולדת תבקשי
אנונימי
תגידי להם חצי חצי תשלמו
^^^בדיוק.. חכי קצת
לי הצליח פשוט כשהראתי לאמא שלי שאני יכול להתמודד ולשמור על טלפון באמת..
הייתי עם טלפון דיי מסריח חמש שנים רצוף ואז הוא נשבר בטעות ועל אוטומט היא פשוט קנתה לי אייפון 16.. אני לא אומר לך לנסות כמה שנים אבל פשוט תראי להם שאת אחראית מספיק