13 תשובות
כן
בתכלס כנראה שכן
אולי כנראה
אני לעיתים מתחנן לה שהיא תעשה זאת
אם הייתה חברה כן
אולי לא יודע
אנונימי
חד משמעית, הייתי מבקש ממנה גם..
אם הייתה והיא הייתה מבקשת זה היה היום הכי טוב שלי בחיים כל פעם מחדש. i would yearn for it
אנונימי
שואל השאלה:
לפעמים אני אוהבת גברים אבל רק כשהם מתנהגים ככה
אנונימית
^^הסיבה היחידה לאהוב גברים
מתי שהם yearning
אנונימי
חלום שהיא תציע