13 תשובות
מה לא נשי בזה
תלבשי מה שנוח לך
לא
מה שעושה לה טוב אבל תתרמי אותם
לא
חבל, למה? ג'ינסים זה יכול להיות מאוד נשי וסטייל בייסיק זה מאוד יפה
אין סיבה להעיף הכל. את יכולה לגוון, אבל להפסיק לגמרי זה מיותר
חבל, למה? ג'ינסים זה יכול להיות מאוד נשי וסטייל בייסיק זה מאוד יפה
אין סיבה להעיף הכל. את יכולה לגוון, אבל להפסיק לגמרי זה מיותר
גינסים יכול להיות מאוד נשי גם תלוי מאוד בטופ
שואל השאלה:
כדי למשוך גברים ברמה גבוהה
כדי למשוך גברים ברמה גבוהה
אנונימית
זה לא יעזור לך למשוך "גברים ברמה גבוהה". מחשבה כזאת רק תעשה ההפך. את רוצה למשוך גברים ברמה גבוהה? תעשי מה שפaקינג עושה לך טוב. אם את אוהבת ג'ינסים שימי ג'ינסים, את אוהבת שמלות שימי שמלות, לא בגלל אחרים ובגלל מה שחושבים על זה נטו בגלל שאת אוהבת את זה.
כשתעשי מה שעושה לך טוב ותרגישי גם טוב עם זה ההרגשה הזאת תהיה מדבקת וזה מה שיגרום לאחרים להתקרב. לא אם את שמה שמלה או ג'ינס.
שורה תחתונה את לא אמורה להתלבש בשביל אחרים אלא נטו בשביל עצמך. שימי מה שאת אוהבת ועושה לך טוב. השאר יבוא לבד בלי קשר...
כשתעשי מה שעושה לך טוב ותרגישי גם טוב עם זה ההרגשה הזאת תהיה מדבקת וזה מה שיגרום לאחרים להתקרב. לא אם את שמה שמלה או ג'ינס.
שורה תחתונה את לא אמורה להתלבש בשביל אחרים אלא נטו בשביל עצמך. שימי מה שאת אוהבת ועושה לך טוב. השאר יבוא לבד בלי קשר...
שואל השאלה:
כן?
לא להקשיב למה שאומרים שצריך להשתנות?
כן?
לא להקשיב למה שאומרים שצריך להשתנות?
אנונימית
ברור שלא להקשיב. תעשי אך ורק מה שעושה לך טוב
אם את תשימי דברים שאת לא אוהבת את תיהי עם הבאסה על זה ותרגישי לא טוב עם עצמך. מה שאחרים אומרים לא מעניין. תמיד ימצאו מה להגיד. את צריכה פשוט להיות את וללבוש מה שאת אוהבת ולשים פס על כולם.
שואל השאלה:
אבל גברים אומרים שצריך להיות נורא נשית
אבל גברים אומרים שצריך להיות נורא נשית
אנונימית
את לוקחת דעה מסויימת של כמה גברים ומכלילה את זה על כולם. כל אחד אוהב משהו אחר. בסוף יגיע הבנאדם שיאהב אותך בזכות מי שאת. אם תיהי משהו שאת לא גם תרגישי חרא על זה וגם זה בסוף יתפוצץ. זה לא מחזיק הרבה. תיהי את. גם אם את חושבת שאת לא הכי נשית או לא הכי וואו. קודם כל אני בטוחה שאת וואו. ואין הגדרה לנשיות. אצל כל אחת זה מתבטא בצורה שונה. יש בנות שישימו שמלות ואולי יהיו הכי נשיות אבל אף אחד לא ירצה אותן. זה שאת שמה שמלות או יוצר נשית לא יגרום לגברים לרצות אותך בגלל זה. אנשים יאהבו אותך בגלל המכלול. גבר אמיתי יאהב אותך בגלל מי שאת באמת. את לא רוצה למשוך סתם גברים שלא שווים אותך בזכות חיצוניות. את רוצה גבר אמיצי שבאמת יראה אותך.
עכשיו יותר מזה אני חושבת שג'נסים על בנות זה וואו. ג'ינסים זה באמת יפה וכן נשי לדעתי.
ועוד משהו. אל תחשבי שהבגד מגדיר אותך. כי הוא לא. זה שתשימי עכשיו שמלה לא יגרום לאנשים להגיד אוקיי אני רוצה אותה אני רוצה להתחתן איתה. זה לא שם.
אני מבינה את המיינדסט שלך אבל קודם כל ג'ינסים זה וואו ודבר שני את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד. בסופו של דבר את רוצה להיות עם מישהו שיאהב אותך באמת ולא איזושהי גרסה שלך שיצרת במיוחד בשבילו. את רוצה להיות עם מישהו שתוכלי להיות איתו את באמת ומשוחררת בלי כל פעם לשים על עצמך עוד שכבות שיגרמו לו לאהוב אותך. זה מעייף מתיש ולא שווה את זה
עכשיו יותר מזה אני חושבת שג'נסים על בנות זה וואו. ג'ינסים זה באמת יפה וכן נשי לדעתי.
ועוד משהו. אל תחשבי שהבגד מגדיר אותך. כי הוא לא. זה שתשימי עכשיו שמלה לא יגרום לאנשים להגיד אוקיי אני רוצה אותה אני רוצה להתחתן איתה. זה לא שם.
אני מבינה את המיינדסט שלך אבל קודם כל ג'ינסים זה וואו ודבר שני את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד. בסופו של דבר את רוצה להיות עם מישהו שיאהב אותך באמת ולא איזושהי גרסה שלך שיצרת במיוחד בשבילו. את רוצה להיות עם מישהו שתוכלי להיות איתו את באמת ומשוחררת בלי כל פעם לשים על עצמך עוד שכבות שיגרמו לו לאהוב אותך. זה מעייף מתיש ולא שווה את זה
באותו הנושא: