11 תשובות
אם את במשקל תקין לא אמורים להוריד פרופיל על סה
כן
לא, כי כל זמן שאת במשקל תקין זה לא משנה אם את קרובה לתת משקל או עודף משקל את עדיין משקל תקין
כן מורידים אוטומטית אם את מתחת ל50
כן. גם אם את במשקל תקין, בצבא מורידים פרופיל אם את מתחת ל-50 קילו
זה לא נכון, בצבא לא מורידים אוטומטית למי שמתחת ל 50 קילו, זה תלוי גובה ומשקל שם
טיפאני אני אומרת מניסיון שלי ושל בנות שאני מכירה
זה עדיין לא אומר שזה אוטומטית, אני הכרתי בנות שהתגייסו שאצלן זה לא היה ככה

הם בוחנים את המקרים לפי בריאות וכל זה ויחס של bmi, לא אוטומטית
לא יודעת איך זה היה אצלך אצלי כל הבנות מתחת ל50 קילו הורידו ישר,לא היה אכפת להם מהגובה או הנתונים, גם מי שממש נמוכה ובמשקל תקין ביחס לגובה שלה הורידו
עובדה שלא בכל המקרים זה ככה, אפילו באינטרנט זה כתוב ^
מה הגובה?