הזמנתי משיין ב15.4 הזמנה והיא כבר הגיעה בתחילת מאי. טווח התאריכים המצופה להגעת ההזמנה היה עד ה-25 במאי. התאריך כבר עבר והכסף עוד לא ירד. השתמשתי בכרטיס לנוער של לאומי. האם משהו כזה קרא גם לכם? לדעתכם הכסף ירד מתי שהוא או שהיתה תקלה והכסף לא עומד לרדת? אם אזמין שוב- האם יכול להיות שאני אחוייב על ההזמנה הראשונה וגם על ההזמנה החדשה?