התחברות
הרשמה
מישהו שמר אותי בפלאפון שלו Af זה משהו רע? גנאי? טוב?
29 במאי 2026, 16:37
אנשי קשר
WhatsApp
ווטסאפ
כינויים
ME
2 תשובות
af זה as fuck. לא חושבת שזה משהו רע או טוב, פשוט שם מוזר.
{
{;
זה פשוט אומר as fuck צריך קונטקסט
יש משהו לפני זה?
#
#SONY
באותו הנושא:
"מלך הכיתה" מעליב אותי פני כולם וקורא לי בשמות גנאי וכולם איתו, מה לעשות?
מה תחשבו על מישהו שקורא ליהודים בכינוי גנאי "יהודונים"?
אם מישהו פורץ לי לפלאפון הוא יכול לראות אותי דרך המצלמה של הפלאפון שלי?
אם כושי זה נחשב מילת גנאי אז איך לתאר מישהו עם צבע עור שחור?
רק אותי זה מביך שאני מדברת עם מישהו בפלאפון ושומעים אותי בהד?
איך אפשר לבדוק איך מישהו שומר אותי באנשי קשר בפלאפון?
כשאומרים "ללכת לטיפול" למה אנשים לוקחים את זה בתור גנאי או משהו מעליב?
אם מישהו שמר אותי בפלאפון שלו כ - AF מה זה אומר ? זה קיצור של משהו?
אפשר לעשות משהו למישהו שמטריד אותי בפלאפון מבלי לקשר את המשטרה?
בשבת מותר להסתכל על מישהו שמשחק בפלאפון או עושה משהו?
ממתי ולמה שמאלני הפך להיות כינוי גנאי או משהו שלילי ?