13 תשובות
לא. המקסימום לרדת בשבוע זה חצי קילו
תלוי מה הbmi שלך אבל המינימום שהייתי נותן פה זה חודשיים
תראי, זה הרבה תלוי בגנטיקה ובמבנה גוף שלך, אבל 1.7 קילו בשבוע זה כבר אגרסיבי רצח ולא תמיד בריא.
בדרך כלל יורדים בערך חצי קילו עד קילו בשבוע, אז להגיע מ-70 ל-62 זה יותר באזור של חודשיים-שלושה, לא חודש ושבוע.
חודש ממש לא
יקח לך 3-4 חודשים אולי יותר
יורדים לאט בצורה תקינה אם לא זה לא בריא . אל תשכחי ירידה מהירה גם גורמת קמטים
תעשי תזונה קיטוגנית ותעשי 15 אלף צעדים ביום את תרדי בחודש גם עשר קילו אם תרצי
^לא, אם היא רוצה כבר לבנות שגרת כושר שתלך לאשת מקצוע שיכולה להרכיב לה את התפריט שמתאים ספציפית אליה
אל תגיד לי לא, תזונה קיטוגנית זו תזונה שמתאימה לרוב האנשים בעולם, ולעשות הרבה צעדים זה בריא לכולם.
אולי היא לא תרד ככה מהר אבל אין שום בעיה לעשות את זה.
^אני אומר את זה בתור אחד שניסה תזונה קיטוגנית ולא הלך לו ואחרי זה הלך למאמן כושר שהתאים לי תפריט שמותאם ספציפית לגוף שלי.
ירדתי מאז 17 קילו
שמחה לשמוע, אני ניסיתי בהמלצת דיאטנית ועזר לי, הצעתי לה משהו לעשות שאני יודעת שלא מזיק, אם היא רוצה היא מוזמנת לנסות
^סבבה, הכוונה שלך לגמרי במקום הנכון.
פשוט חשוב שתעשה את זה בצורה שהיא באמת בריאה לה ולא תגרום לה להיכנס לדברים כמו הפרעות אכילה או אנורקסיה
אפשר להגיע לזה בחודשיים אם את עושה את זה נכון
פשוט תהיהי ב1000 גירעון קלורי למשך חודשיים