9 תשובות
כן
לאף אחד לא אכפת שאתם ביחד
בעיניי כן.. אבל תעשי מה שעושה לך טוב אל תחיי בשביל אישור של אחרים
כן
פוסט ביחד זה רגיל אבל תיוג בביו זה מוזר
לא
אני מת על זה
כן
{;
כן, זה מביך
תעשי מה שבא לך אבל זה נורמלי כי יש כאלה שעושים את זה
לא זה חמוד נורא תעשי את זה
וגם ככה בנים יודעים שאת תפוסה ..
אני אוהבת
אנונימית