3 תשובות
לא, כי עברתי את גיל 12
לא, כי זו תוכנית שטחית, שאינדיבידואלית כמעט כל אחד מהאנשים ששם היה יכול להצליח בגדול, אבל לא כלהקה.
איזו להקה מפורסמת ואיזה נעליים -,-
אפשר להגיד שהם ניפצו להם את החלום, הכי קל להבטיח דברים, ואז לא לקיים.
לתת להם להופיע בתוכנית טלוויזיה לא בדיוק הופכת אותם לזמרים דגולים.
תוכנית דיי מטומטמת,
בישראל אף להקה לא תצליח. אולי כמה להקות יחידות שבמזל הצליחו להתפרסם.
גם בתור זמר אי אפשר להצליח פה, עזבו אני לא אכס לקרטריונים שאתה צריך כדי להיות זמר מצליח פה בארץ.
בקיצור, תוכנית עלובה, שלא עוזרת ותורמת לאף אחד מהמתמודדים בכלום!
אפשר להגיד שהם ניפצו להם את החלום, הכי קל להבטיח דברים, ואז לא לקיים.
לתת להם להופיע בתוכנית טלוויזיה לא בדיוק הופכת אותם לזמרים דגולים.
תוכנית דיי מטומטמת,
בישראל אף להקה לא תצליח. אולי כמה להקות יחידות שבמזל הצליחו להתפרסם.
גם בתור זמר אי אפשר להצליח פה, עזבו אני לא אכס לקרטריונים שאתה צריך כדי להיות זמר מצליח פה בארץ.
בקיצור, תוכנית עלובה, שלא עוזרת ותורמת לאף אחד מהמתמודדים בכלום!
באותו הנושא: