4 תשובות
זה לא איום.
פשוט מודעים על זה שהם הולכים לפרוש...
גם אני לא הבנתי, למה הם צריכים להודיע לנו על זה...?
הם לא מאיימים חח הם פשוט מודיעים על פרישה... בייחוד אם אלה משתמשים דומיננטים באתר
כי הם פורשים (;

אני אישית פורשת בגלל גיוס לצבא...