13 תשובות
אני אישית מעדיפה אייפון
אייפון כי אני משוחד
אייפון
אייפון
אייפון
אייפון
בתכלס בחוזקה של הסוללה, בחוזקה של הטלפון, האיחסון וכל זה סמסונג/אנדרואיד
אבל בגלל שאני מושפעת ואני אוהבת להצטלם אז אייפון
אבל בגלל שאני מושפעת ואני אוהבת להצטלם אז אייפון
אנדרואיד
אנונימית
אנדרואיד
רק אנדרואיד
אייפון
אפל מעצבנים לדעתי, רק אנדרואיד
אנדרואיד ללא ספק, אייפון יקר יותר והדבר היחיד שיוצר טוב ברובם זה המצלמה, לפעמים גם הסוללה (בדרך כלל לא) והם חוסמים מלא תוכנות opensource חינמיות.
באותו הנושא: