6 תשובות
17 כן
15 ולא
ממש לא
כאילו ביג נואו
אחד האייפונים הגרועים שהיו לי
ממש לא
כאילו ביג נואו
אחד האייפונים הגרועים שהיו לי
14 פרו
אייפון מעולה כבר אצלי 3 שנים ומתפקד כמו ביום הראשון אבל כן יש הרבה חסרונות בעניין של המטען והכל אז הייתי ממליצה לקנות מדגמי ה15 ומעלה
אייפון מעולה כבר אצלי 3 שנים ומתפקד כמו ביום הראשון אבל כן יש הרבה חסרונות בעניין של המטען והכל אז הייתי ממליצה לקנות מדגמי ה15 ומעלה
13 פרו מקס
גדול מדי הייתי ממליץ על המיני
גדול מדי הייתי ממליץ על המיני
14 וכן זה סבבה
16, הייתי עם גלקסי לפני וכן, מאוד ממליץ, ממש נוח
באותו הנושא: