2 תשובות
לוחמה , מכים מגל , מפרצים ועוד
בעיקר לוחמים אבל בתכל'ס אם יש לך סיבה או דרג פיקודי יחסית נוח אפשר להוציא טופס נשיאת נשק אפילו עם הכשרת רובאי 02 בכל תפקיד (בהנחה שאת ביחידה קרבית סגורה, מחוץ לזה נראה לי משמעותית יותר בעייתי.)
לדוגמה, אנשים שאיתי במחלקה שהם אפסנאים יוצאים עם נשק כי הם גרים באיו"ש, אבל צריך חתימה על זה מהמח"ט. מי שנפל מלוחמה ויש לו רובאי יותר גבוה (03+) יכול גם באישור של סגן אלוף