5 תשובות
אין לה עילה לפטר אותך ויצאת בסדר גמור
שואל השאלה:
איזה אישה נוראית היא
ברור שאין עילה
אבל יחסים ביני לבינה
אנונימית
גם בזה אין לה מה לעשות, אם כתוצאה מהמקרה הזה היא תתייחס אלייך שונה לרעה זה נקרא התעמרות
שואל השאלה:
שמעי העבודה במעון אין כל כך מה להתייחס רע
יש עוד מטפלות
אל תשאלי איזה בלגן יש שם לא נראלי מעניין אותה
היא כל כך נואשת לעובדים כי אין שם
ממש לא באלי מחר להגיע
בצהריים כותבת לה שלא אגיע גם מחר
שלא תחשוב מפחדת ממנה
זיבי
אנונימית
ההתנהגות שלה דוחה. היא לא אמורה לרגל אחרייך עם כל הכבוד את לא בצבא
באותו הנושא: