5 תשובות
למה שזה יהיה רע
מה רע בזה
256 גיגה זה ים ואני בספק אם תצטרכי יותר מ100 בכלל, זה בסדר גמור
זה יהיה מעצבן. אפשר לחיות עם זה אבל זה יהיה מעצבן.
אני משתמש בכמה ג'יגות של איחסון אבל הכל בענן אז זה לא משנה. ובקשר להרצה של אפליקציות קבועות כל המכשיר תלוי מה את עושה. אני יוצר תכנים ברשתות אז צריך בסיס קצת יותר כבד אבל אם את רוצה לשימוש רגיל זה ממש סבבה לגמרי אין שום בעיה.