10 תשובות
לך לישון רתה לא תצליח לתפקד
תלמד כל הלילה
שואל השאלה:
לא חייב גם כל הלילה פשוט לישון ממש מאוחר ולהיות על קצת שעות שינה
אנונימי
בגרות במה?
אנונימי
שואל השאלה:
תנך
אנונימי
למה אין תעודת בגרות באיזה כיתה אתה
אנונימי
יא
אנונימית
שואל השאלה:
י"ב
אנונימי
תקשיב תנך זה הכי קל שבעולם יש לך שליפים ממש מולך בתנך אתה פשוט צריך לקרוא את הסיכומים ולקשר את מה שהם אומרים למה שרשום בתנך ואז כשבמבחן אתה נתקע אתה מתחיל לקרוא ולהבין ולהיזכר במה שקורה וזה עוזר בטירוף. אני ממליצה לך לישון עכשיו קום יחסית מוקדם שתהיה עירני ותחרוש כמה שאתה יכול לפני הבגרות אבל תחרוש חכם כמו שאמרתי. תקשר את הסיכומין לתנך ותתרגל שאלות
זה לוקח שעתיים כדי ללמוד שיטות טובות לרמות תעשה אותם ולך לישון