5 תשובות
512
הגדול יותר
שואל השאלה:
למה? באייפון יש לי יותר דברים ויש לי 256
למה? באייפון יש לי יותר דברים ויש לי 256
אנונימית
זה לא יספיק במחשב
1tb
גם אני ישבתי שחצי טרה מספיק אבל לא. הרבה מדי יצא לי למלא 700+
ואל תקני מקבוק. לא שווה את המחיר בשום צורה. עדיף thinkpad/framework - ביצועים טובים יותר, עמידים יותר, זולים יותר. אפל רק טובים יותר בחיי סוללה בהשוואה במחיר, ומתי כבר צריך סוללה של 12-20 שעות במקום 7-8?
גם אני ישבתי שחצי טרה מספיק אבל לא. הרבה מדי יצא לי למלא 700+
ואל תקני מקבוק. לא שווה את המחיר בשום צורה. עדיף thinkpad/framework - ביצועים טובים יותר, עמידים יותר, זולים יותר. אפל רק טובים יותר בחיי סוללה בהשוואה במחיר, ומתי כבר צריך סוללה של 12-20 שעות במקום 7-8?
באותו הנושא: