9 תשובות
קיי אס פי מוכרים בממש זול יחסית
שואל השאלה:
מה להגיד למוכר? למה שיהיה בksp
אנונימי
אני מכירה בנוזל שנוזל מהשקע לדלי לא באבקה
בכל טמבוריה
שואל השאלה:
באיזה אריזות זה בא?
אנונימי
אין כזה דבר, זאת מתיחה מוכרת
שואל השאלה:
אז למה כולם אומרים שכן? שמע יש פה רוב
אנונימי
זה שקיות כאלה כמו של הסוכר והמלח וזה
למה את חושבת שאבקת חשמל נועדה?