9 תשובות
קיי אס פי מוכרים בממש זול יחסית
שואל השאלה:
מה להגיד למוכר? למה שיהיה בksp
מה להגיד למוכר? למה שיהיה בksp
אנונימי
אני מכירה בנוזל שנוזל מהשקע לדלי לא באבקה
בכל טמבוריה
שואל השאלה:
באיזה אריזות זה בא?
באיזה אריזות זה בא?
אנונימי
אין כזה דבר, זאת מתיחה מוכרת
שואל השאלה:
אז למה כולם אומרים שכן? שמע יש פה רוב
אז למה כולם אומרים שכן? שמע יש פה רוב
אנונימי
זה שקיות כאלה כמו של הסוכר והמלח וזה
למה את חושבת שאבקת חשמל נועדה?
באותו הנושא: