10 תשובות
ברו
אנונימית
ורד נפול
דאיימ
דאפק
דה פאק
שואל השאלה:
אני לא רוצה לצאת יבשה או רעה
אני לא רוצה לצאת יבשה או רעה
אנונימית
תהיי יבשה או רעה, זה מוזר.
תרשמי כזו "אוי"
תרשמי כזו "אוי"
אוי אבל תכתבי לו אני מתה או משהו
זה עשה לי צמרמורת
אנונימי
תלוי מה את רוצה ממנו
אם את חא מעוניינת בו תרשמי משהו יבש
אם את כן מעוניינת אל תגיבי יבש כזה
אם את חא מעוניינת בו תרשמי משהו יבש
אם את כן מעוניינת אל תגיבי יבש כזה
אנונימי
באותו הנושא: