התחברות הרשמה

באלי להתקשר לידיד שלי מחסום ולעבוד עליו במשהו תנו רעיונות

27 במאי 2026, 14:14
רעיונות    
תשובה אחת
פשוט תשאלי אותו (נניח קוראים לו אברם)
"שלום האם זה אברם?"
"תאשר לי את הכתובת שלך: (כתובת)"

"יופי אנחנו בדרך אליך"
ואז לנתק
M
Mach
באותו הנושא:
אם חסמתי מישהו באנשי קשר הוא יכול להתקשר אלי מחסום?
להתקשר מחסום ולהגיד לקראש שאני אוהבת אותו?
זה מוזר להתקשר לידיד שאנחנו בריב ממש ולהגיד לו לרדת כי באלי שנדבר?
אפשר בבקשה אפליקציה לאייפון לזיהוי מספר חסום (לא מפסיקים להתקשר אלי מחסום)
להתקשר למישהי ולעבוד עליה שניתקנו קשר בטעות מחסום זה רעיון טוב?
אפשר להתקשר מחסום דרך גאלקסי בחינם?
להתקשר מחר לקראש שלי מחסום ולגנוח בטלפון?
להתקשר לאקס מחסום? אני מתגעגעתת לקול שלו
מה הקטע של בן אדם להתקשר מחסום ולא לדבר?
להתקשר מחסום עולה כסף?
תגידו זה חוקי להתקשר מחסום?