6 תשובות
מאוד
ממש לא נחשב יוקרתי, הוא נחשב בית ספר טוב אבל לא יוקרתי אם תראה שם את השירותים או בעיקר את שכבת י"ב אתה תבין או תביני
שואל השאלה:
^איך אתה יודע?
^איך אתה יודע?
אנונימי
סליחה על האיחור שאני עונה בו, אני לומד בבית הספר הזה
שואל השאלה:
^זה לא בית ספר של בנים של שגרירים וכאלה? ואתה לא בן 22?
^זה לא בית ספר של בנים של שגרירים וכאלה? ואתה לא בן 22?
אנונימי
יש את הבית ספר האמריקאי באבן יהודה שהוא בעיקר ילדים של שגרירים וכזה אבל הדסים זה בית ספר רגיל