3 תשובות
סרט גרוע
ראיתי אותו פעמיים ולדעתי הוא פשוט מטריד וקריפי
למה נער בן 17 שוכב עם גבר בן 25? וגם אין שם שום דבר רומנטי, הכל סתם מיני
לשאלתך, אני כן שומעת שמדברים עליו יותר בזמן האחרון
ראיתי אותו פעמיים ולדעתי הוא פשוט מטריד וקריפי
למה נער בן 17 שוכב עם גבר בן 25? וגם אין שם שום דבר רומנטי, הכל סתם מיני
לשאלתך, אני כן שומעת שמדברים עליו יותר בזמן האחרון
סרט יפה בעיניי
בדרך כלל בקיץ נזכרים בסרט הזה שוב
באותו הנושא: