11 תשובות
בת כמה היא ובת כמה את
שואל השאלה:
לא יודעת בת כמה היא
אני עוד 4 חודשים 18..
לא יודעת בת כמה היא
אני עוד 4 חודשים 18..
בכיתה ט המקסימום שאפשר להיות בו הוא 15, ולפי דעתי 18 ו15 זה הפרש גילאים ממש גרוע
שואל השאלה:
אבל מסכנה^^^
זה לא שהיא סיפרה לי והיא חמודה סך הכל פשוט לא הייתי יוצאת איתה זה הכל
אבל מסכנה^^^
זה לא שהיא סיפרה לי והיא חמודה סך הכל פשוט לא הייתי יוצאת איתה זה הכל
תנסי להתרחק ממנה חבל שזה יהיה מאוחר מידי
לדעתי האישית ליהיות בזוגיות בגיל 14
וכיאילו לעשות דברים פיזיים (כמובן כמובן לא אומרת שאת תעשי את זה אבל יש אנשים בגיל הזה וכולי)
בייחוד כשיש הפרש גיל זה דיי מוזר לדעתי
את יכולה לדבר איתה
אבל לדעתי לא כדאי להכנס למשהו איתה,אם את לא מתכוונת להכנס איתה לזוגיות אז זה סבבה לדבר איתה,אבל את מצד שני משלה אותה וזה יכול להידרדר טיפה
וכיאילו לעשות דברים פיזיים (כמובן כמובן לא אומרת שאת תעשי את זה אבל יש אנשים בגיל הזה וכולי)
בייחוד כשיש הפרש גיל זה דיי מוזר לדעתי
את יכולה לדבר איתה
אבל לדעתי לא כדאי להכנס למשהו איתה,אם את לא מתכוונת להכנס איתה לזוגיות אז זה סבבה לדבר איתה,אבל את מצד שני משלה אותה וזה יכול להידרדר טיפה
אנונימית
שואל השאלה:
כבר אמרתי שאני לא רוצה איתה זוגיות?
כבר אמרתי שאני לא רוצה איתה זוגיות?
אבל במקרה שהיא כן רוצה את סתם משלה אותה וזה רעיל
נופ^^
אנונימית
אין לך מה לעשות עם מישהי בגילה כשאת עוד מעט בת 18
שואל השאלה:
כן זהו בדיוק...^^^
כן זהו בדיוק...^^^
באותו הנושא: