3 תשובות
חרדה חברתית ודימוי עצמי נמוך.
לשנות את התפיסה, במקום להסתכל על עצמך במראה ולהגיד "איזה מכוער אני" תגיד "איזה יפה אני".
אף אחד לא באמת מבין עד כמה הדברים האלה פוגעים לנו בביטחון.
לשנות את התפיסה, במקום להסתכל על עצמך במראה ולהגיד "איזה מכוער אני" תגיד "איזה יפה אני".
אף אחד לא באמת מבין עד כמה הדברים האלה פוגעים לנו בביטחון.
אתה צריך לנסות לאהוב את עצמך יותר.
פייק איט טיל יו ביקואם איט
פשוט צנסה, עד שבאנת תאהב את עצמל
פייק איט טיל יו ביקואם איט
פשוט צנסה, עד שבאנת תאהב את עצמל
אנונימית
היי יקר
כמה כאב ותסכול נשמעים מהמילים שכתבת.
ייתכן וכרגע אתה מרגיש חוסר אונים אל מול המצב בו אתה נמצא. ואולי נדמה לך שהחששות משתלטות על החיים וקשה לעצור את הדאגות והמחשבות הבלתי פוסקות. מניחה שההתמודדות מביאה איתה קושי רב ומערערת את הנשמה הכמהה לטיפת יציבות וביטחון בסובבים ובמקומך בין האנשים.
מבינה שקשה להישאר עם הרגשות הללו לבד. ייתכן שיש מישהו שתוכל לשתף ואולי יושיט לך יד לתמיכה.
אם נכון לך לשתף בכאב בצורה אנונימית ולא שיפוטית, מזמינה אותך אלינו לסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לצ'אט עם המתנדבים שלנו. נהיה שם בשביל להקשיב, לתמוך ככל שנוכל.
אנחנו זמינים בצ'אט (מצרפת לינק)
שלך, מתנדבת סה"ר.
כמה כאב ותסכול נשמעים מהמילים שכתבת.
ייתכן וכרגע אתה מרגיש חוסר אונים אל מול המצב בו אתה נמצא. ואולי נדמה לך שהחששות משתלטות על החיים וקשה לעצור את הדאגות והמחשבות הבלתי פוסקות. מניחה שההתמודדות מביאה איתה קושי רב ומערערת את הנשמה הכמהה לטיפת יציבות וביטחון בסובבים ובמקומך בין האנשים.
מבינה שקשה להישאר עם הרגשות הללו לבד. ייתכן שיש מישהו שתוכל לשתף ואולי יושיט לך יד לתמיכה.
אם נכון לך לשתף בכאב בצורה אנונימית ולא שיפוטית, מזמינה אותך אלינו לסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לצ'אט עם המתנדבים שלנו. נהיה שם בשביל להקשיב, לתמוך ככל שנוכל.
אנחנו זמינים בצ'אט (מצרפת לינק)
שלך, מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: