5 תשובות
אני ממש אהבתי אותו הייתי אומר שווה
ממש טוב
אני ממש אהבתי, ממליץ!
מעולה
לא שיחקתי אישית אבל שמעתי שהוא טוב!
אנונימי
באותו הנושא: