27 תשובות
לא
זה לא בחירה שלי אבל ברור שממש לא הייתי רוצה
אין לי אח בגיל שלי אבל תאורתית כן אני אפרגן להם באהבה לא אכפת לי
בגיל הזה לא, כשנגדל כנראה כן
בינתיים לא, אולי בעתיד
לא כי אחים שלי ממש גדולים לעומת הגיל שלי
אבל אם הם היו בגיל נורמלי לחברות שלי אז כן מה אכפת לי
אבל אם הם היו בגיל נורמלי לחברות שלי אז כן מה אכפת לי
וואלה כן הוא גבר רצח
ממש לא הוא בן 25 ואנחנו מקסימום 17
האחים הבנים שלי בני 17 ו8...
כמובן אם היינו באותו גיל
צריך לצאת בוגרים ולקחת בחשבון שאולי את והיא תריבו אבל זה לא קשור לזוגיות שלהם
אבל כן
צריך לצאת בוגרים ולקחת בחשבון שאולי את והיא תריבו אבל זה לא קשור לזוגיות שלהם
אבל כן
ממש לא איכ
בינתיים לא בעתיד ממש לא אבל אין לי ממש שליטה אז נראה
אנונימית
לא
מסכנה מה היא עשתה?
מסכנה מה היא עשתה?
בטח אם הוא היה בגיל
הוא אחלה ילד וגם חברות שלי אם זה היה מתאים מבחינת הפרש שנים אז שיהנו מה אכפת לי
הוא אחלה ילד וגם חברות שלי אם זה היה מתאים מבחינת הפרש שנים אז שיהנו מה אכפת לי
אח שלי מת אז קצת בעייתי...
הוא בן 7 אז לא ממש
אם הוא היה באותו גיל אז כן אין לי בעיה
כן
אחרי הסיפורי אימה שסיפרתי לה כנראה שהיא לא היתה רוצה
אני לא הייתי נותן לאחותי לצאת עם החבר הכי טוב שלי,יהיה לי סיוטים לדעת שהוא מנקנק את אחותי
אנונימי
^אפשר די עם המילה לנקנק?
זאת מילה מחפיצה ומגעילה
זאת מילה מחפיצה ומגעילה
אנונימית
ממש לא כי אחים שלי לא יהיו בני זוג מספיק טובים כלפיהן הם בכללי לא מתייחסים משהו לבנות זוג שלהם אולי לבן דוד שלי כן הייתי משדכת אם הייתי חושבת שהם מתאימים
אנונימית
תלוי איזה חברה חח, אבל כנראה שלא
לא, רק בגלל שלא הייתי רוצה שהיא תיכנס למשפחה כל כך בעייתית כמו שלנו
כן
חחח לא
זה לא בחירה שלי, שיעשו מה שבא להם
באותו הנושא: