5 תשובות
מדבר לרוב על עצמו
הרבה במראה
אהבה עצמית מופרזת
שהוא מאוהב בעצמו וחושב שהוא מלך אנגליה
הרבה במראה
רואה את עצמו כקורבן גם אם הוא הכי לא
הופך הכל עליו (מעבר לקורבן)
אהבה עצמית מופרזת
ונרקיסיסטים עושים מלא מניפולציות כדי תמיד לצאת הטובים והיפים ושיאמינו להם ולא לאחרים ועוד מלא דברים
אנונימית
יש הרבה סימנים לא מדוברים,
(אומרת בתור בת לאבא נרקיסיסט)
ממליצה לך לקרוא על זה זה הרבה מעבר למה שידוע