התחברות הרשמה

אוףף אני לא יודעת מה לעשות חבר שלי בצבא וזה ממש קשה לי

חבר שלי בצבא ועכשיו הוא סוגר 21 וגם כשהוא יוצא הוא יוצא למקוצרות. הבעיה היא שבגלל שאני רוב הזמן לבד אני התרגלתי לזה, חשוב לציין שכל השבוע אין לו טלפון עד חמישי ערב שנותנים לו עשר דקות טלפון, אז נגיד בנוהל שבת כשהוא מקבל טלפון לוקח לי זמן עד שאני מתחילה להרגיש את הגעגוע חוזר אליי אם זה נשמע הגיוני. אני מאוד אוהבת אותן אבל כבר התרגלתי להיות לבד ואני לא יודעת בדיוק מה זה אומר
26 במאי 2026, 01:55
חייליםגיוסהתאהבותמצב רוח    
2 תשובות
מה השאלה אבל?
D
Dr.Strange
הגיוני זה מצב מאוד מיוחד וזה הגיוני שתרגישי דברים מוזרים
S
Spidy
באותו הנושא:
אוףף אני לא יודעת מה לעשות
אני לא יודעת מה לעשות כבר אופפ אני וחבר שלי ביחד כבר שנה
אוףף אני מטר 67 ושוקלת 79 בת 13 אני לא יודעת מה לעשות להיות אנורקסית??
אוףף אני לא יודעת מה לעשות): זה ממש מסובך:/ בבקשה תעזרו לי..
אוףף אני לא יודעת מה לעשות
אוףף אני נורא בלחץ אני לא יודעת מה לעשות!!!
אוףף אני לא יודעת מה לעשות בבקשה תעזרו לי (תקראו בפירוט)
אוףף שאלתי שאלה מלפני כמה שעות ואף אחד לא עונה ואני לא יודעת מה לעשות
אוףף בנות אני לא יודעת מה לעשות
אוףף אני לא יודעת מה לעשות לא בא לי להרוס לה.
אוףף אני לא יודעת ממש מה לעשות