אוףף אני לא יודעת מה לעשות חבר שלי בצבא וזה ממש קשה לי
חבר שלי בצבא ועכשיו הוא סוגר 21 וגם כשהוא יוצא הוא יוצא למקוצרות. הבעיה היא שבגלל שאני רוב הזמן לבד אני התרגלתי לזה, חשוב לציין שכל השבוע אין לו טלפון עד חמישי ערב שנותנים לו עשר דקות טלפון, אז נגיד בנוהל שבת כשהוא מקבל טלפון לוקח לי זמן עד שאני מתחילה להרגיש את הגעגוע חוזר אליי אם זה נשמע הגיוני. אני מאוד אוהבת אותן אבל כבר התרגלתי להיות לבד ואני לא יודעת בדיוק מה זה אומר