10 תשובות
אבנר ככה אף אחד לא ירצה +****
סופיה וריף
אני אוהבת את השמות האלה אבל יש יותר יפים לדעתי
שמות סבבה
אני מחליף דיסקט במחשבה הזאת פעם בכמה זמן
לאחרונה אני נע בין בר לאיילה
הם בסדר שלך
הייתי קוראת נועם
לא אוהב מה שהצעת.

אדווה , רות
אנונימי
אלינור מהמם זה גם בינלאומי
הודיה נחמד אבל מאוד נפוץ
שמות יפים בעיניי:
אלי
אריאל
שקד
אגם
אם אתה בעניין של שמות תנכיים
בעיניי אלישבע גם ממש יפה
אני אוהבת את השם אמה