התחברות
הרשמה
אם הייתם מדברים עם מישהו והוא כל הזמן היה לאבי דאבי איתכם בלי להיות הייטר בלי טיזינג רק לאבי דאבי זה היה מוריד לכם?
25 במאי 2026, 22:43
התחלות
הידלקות
מערכת יחסים
משיכה
הייטר
4 תשובות
כן
P
P$YCH
כן
ס
סתיוית
כן
f
fine shyts
לגמרי מוריד
חייב קצת טיזינג
מ
מסע
באותו הנושא:
בנות הייתם רוצים מישהו בלי חברים בגלל שהוא ביישן והוא לא מדבר מלא?
האם נראה לכם מישהו שהואשם בהטרדה הייתם מדברים איתו אחרי זמן כלשהו?
אם הייתם מדברים כאן עם מישהו הרבה, והוא היה מסנן אתכם כל הזמן, הייתם נעלבים?
אם הייתם מדברים פה עם מישהו והוא היה כותב לכם
אחרי כמה זמן שאתם מדברים עם מישהו פה הייתם מוכנים להיפגש איתו?
אם הייתן מתחילות לדבר עם מישהו והוא היה כל הזמן אומר שחברות שלכן יותר יפות מכן
אם הייתם מדברים עם מישהו מבדוי והוא היה עולה על זה בסוף מה הייתם אומרים?
אם אתם מדברים עם מישהו פה בסטיפס הרבה זמן הייתם נותנים לו את המספר שלך?
אם הייתם מדברים עם מישהו המון זמן באינסטגרם וגם בווצאפ אחרי כמה זמן, הייתם נפגשים איתו?
אם הייתם רואים מישהו שכל הזמן מתלבש אותו דבר מה הייתם חושבים?
מה הייתם עושים אם הייתם מדברים עם מישהו בסטיפס מלא זמן ואז מגלים שהוא הקראש שלכם?