9 תשובות
אחותי אני מפחדת מג'וקים יותר מאשר גברים
לא צריך לפחד מאף אחד
^קל להגיד כשזה לא משהו שעברת
וכן זה הזוי מאוד
^^אני לא חושבת שאנחנו מכירות כדי שתוכלי להעיד עליי שלא עברתי 3>
כמעט כל בחורה עוברת הטרדה כלשהי מגבר
גם חמסניקיות מפחידות
לא הסקתי שאת לא עברת הטרדה
הכוונה שלי הייתה שבעיטה לא פותרת הכל
^זה קצת מה שכתבת,
וזה נאמר בסרקזם
אז סורי לא ניסחתי טוב, וזה לא היה נראה לי כמו סרקזם
אני חייבת להגיד שיש נשים מזוויעות לא פחות יש גם וגם תלוי בבן אדם
פשוט צריך להיזהר מאנשים זרים ותמיד להיות פתוח למחשבה שיש מצב שאתה לא מכיר מישהו כמו שאתה חושב