9 תשובות
אם אתה כותב את זה בשביל בנות אז תדע קודם כל שסטיפס הוא לא אתר היכרויות אבל גם שבנות דווקא (בשיחות של בנות) יורדות וצוחקות על גברים ש"משוויצים" בגובה שלהם אונליין
אבל כמוזר - לא זה לא מוזר
אבל כמוזר - לא זה לא מוזר
זה קצת מוזר כי זה חסר משמעות
מוזר רצח אני נחשב גבוה גם אז מה למה אני צריך לעשות פה פלקסים
למה מוזר, תכתוב מה שבא לך
יש פה כאלה שכותבים
אף אחד לא באמת שופט אותך על זה
אף אחד לא באמת שופט אותך על זה
כן,בעיניי זה מיותר ומוזר.
ממש פדחני.
זה מוזר
לא מוזר,כולם כותבים
באותו הנושא: