32 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מר?
אנונימית
תנסי קוקטייל או בריזר, זה טעים
יין זה קליל
קחי מתוק אבל
בריזר
קוקטיילים
ואז כשתתחילי להתרגל משם תמשיכי
K2
ייגרמייסטר
שואל השאלה:
זה טעים בכלל ?או שזה רק כדי להשתכר

סליחה בטעות דילגתי עליך בפרחים חח
אנונימית
מה את רוצה? משקה אלכוהולי חזק / קוקטייל / סטלה רצינית
?
זה טעים וזה כיף
K2
לטעמי אלכוהול בכללי זה לא טעים ולא כיף להשתכר
^^^היא לא ניסתה אף פעם, לא רעיון טוב סאטלה רצינית

יש במקררים של כל פיצוציה קוקטלים בבקבוק של le coq ובריזר, תנסי חצי בקבוק, תני לזה לעלות ותיראי איך את מרגישה.. אל תשתי הרבה במכה אחת, ולא על בטן ריקה
אין לה מה לשתות בריזר אם היא רוצה להשתכר
זה אפילו לא מדגדג את קצה האצבע
לא בשביל מי שלא ניסתה בחיים
גם מי שלא שתה בחיים לא משתכר מבריזר ואני אומרת את זה גם בתור אחת שמשתכרת מהר ומכלום
זה אינדיבידואלי. כשרציתי להשתכר בפעם הראשונה, הייתי צריך חצי בקבוק ערק כדי להרגיש משהו.
כך או כך, הייתי ממליץ על טקילה או וויסקי איכותי, ופשוט לשתות בהדרגה ולאט.
אני בעד שהיא תיקח את זה לאט
אף אחד לא יתפלפ משוט הכול טוב חחח
שוט זה טעם נרכש, עדיף להתחיל עם משהו טעים חחח
שוט באמת עדיף לא על ההתחלה
עדיף איזה קוקטייל או משהו עדין כמו ליקר
לא בהכרח. אני נהניתי מוויסקי על הפעם הראשונה. הרבה גם חווים את זה כמשהו עם דיסוננס - אוהבים מסיבות כאלה ואחרות ושונאים מסיבות אחרות.
משום מה גם חשבתי שהיא מחפשת להשתכר, עברתי שוב על התגובות והבנתי שלא.
בכל מקרה אין בזה באמת חוקים, שתתנסה ותגיד מה היא אוהבת.
רק בבקשה אל תנסי את עלית הארק. המשקה הכי דוחה שקיים. אם כבר ערק אז סבאת.
מרטיני ביאנקו. קר. נקי. זה מתוק ממש - את תאהבי
^^אין לי מושג איך הצלחת ליהנות מוויסקי על ההתחלה, רוב האנשים ממש לא כמוך

שתתחיל עם משהו מתוק, אל תסבך אותה עם דברים שיעשו רפלקס הקאה חחח
זו חוויה מעניינתת חחח
בירה זה לישיבה עם אנשים או לרוגע כזה סוטול בקטנה לבד
יין זה יותר יוקרתי זה כזה דייטים או שולחן בשרי זה ערב קטלני עם יוקרה
ויש למסיבות לפוצץ את הראש קרחנה שאז מתחילים בקוקטיילים של פונץ' וכו' (גם תלוי אירוע) ואז להשתגע זה להוריד וודקה וויסקי ליקר וכו'
ערק ופינלנדיה זה גם להוריד את הראש הוא נחשב פחות יוקרתי זה עם רוצים ראש נטו עם חברים (לא בהכרח מסיבה קרחנה) או דיכאון כבד חח
ויש את האלכוהולים הטעימים יענו שזה כל הוואן גוך רוברטו קבאלי טובי 60 וכו'
מקווה שעזרתי!!
שואל השאלה:
עדכון: קניתי לה קוק האדום
לא הצלחתי זה מגעיל :) איכס
אנונימית
חחח אוי
אני מרגיש אשם
אבל יש עוד טעמים, בטוח תאהבי אחד מהם
שואל השאלה:
למה ילדות בנות 14 שותות ואני בת 21 עוד מעט ולא מצליחה אפילו קוקטייל
אנונימית
יש אנשים שטעם הלוואי של אלכוהול לא בא להם טוב בכלל, הכרתי כמה כאלה, הכרתי אפילו אחד שהיה סותם את האף כשהוא היה שותה כדי לא להרגיש את הטעם חחח
בכל מקרה, אני בטוח שתמצאי משהו שיהיה לך סבבה, יש המון סוגים של שתייה, תתנסי עד שתמצאי משהו נחמד.
אל תנסי סתם לא טעים בהתחלה. וחבל להיכנס לתחום הזה לא חסר הנאות אמתיות
שואל השאלה:
^ סתם רציתי לנסות כי חשבתי שאולי זה יעזור עם הדיכאון
אנונימית
זה לא פתרון אמיתי לבעייה שלך זה רק יכול לגרור אותך ללופ . אם הייתי יודע יותר על הסיבה אפשר לתת אולי רעיון אחר שיעזור לך . אבל את יכולה גם ללכת ליעוץ וכדו