9 תשובות
מקנאים בי
אני באטמן בכלל
זה לא מתחזים זה פשוט שזה השם משתמש שהם בחרו
הם פשוט מעריכים ואוהבים אותו
שואל השאלה:
sideman בכלל נשמע כמו ספיידרמן אני לא אתפלא אם עוד מעט אתה תצטרף אליהם
^^השם זה של חבורה מיוטיוב שמעלים סרטונים זה לא קשור לספיידרמן זה בין הדמויות השנואות עליי
כי בא להם
למה זה מפריע לך?
שואל השאלה:
זה לא מפריע לי אני אוהב את כולם