6 תשובות
במקרה שלי זה נכון לצערי.
לפחות אין לי חברים אמיתיים בבית ספר
לפחות אין לי חברים אמיתיים בבית ספר
לא מרגיש בנוח ליד אנשים, חרדה חברתית,אוהב להיות לבד, אף אחד לא רוצה להיות חבר שלו או שהוא לא מעניין מספיק
כנראה בגלל שהוא לא מצא מעגל חברתי שמתאים לו
לא הייתי חושבת בכלל שאין לו חברים
האמת שלא הייתי חושבת על זה בכלל
לפעמים כיף יותר לשבת לבד
האמת שלא הייתי חושבת על זה בכלל
לפעמים כיף יותר לשבת לבד
אנונימית
שואל השאלה:
ענית יפה
ענית יפה
כשאני הייתי בבית ספר פשוט ראיתי שהסיבה שאין לה חברים זה בגלל שילדים מצאו למה לרדת עליה ולהתבריין עליה בגלל המשקל שלה ובגלל שהיא לא הייתה "נראית טוב" לדעתם.
באותו הנושא: