10 תשובות
למשוך עיניים
מודל יופי ובא להם לראות
לא תמיד אם אני בים בביקיני זה פשוט כי אני בים, אבל רובינו בסתר מצפות לקבל תשומת לב מהסביבה גם אם אנחנו לא שמות ביקיני זה פשוט תלוי במקום שאנחנו נמצאות בו
אנונימית
איך למשוך עיניים אם בנות הולכות עם בגד ים לים חחח חחח עם מה ללכת לים? חליפת סקי?
מי שלובשת ביקיני על אף שהיא לא מרגישה בנוח כנראה לובשת כדי להרגיש שהיא מתאימה את עצמה לחברה
אלה שלובשות או מרגישות ביטחון עצמי ואוהבות את זה או אולי חלקן כדי למשוך עיניים

לא יודעת מאיפה הבאת את הנתון שכמעט כל מי שלובשת לא מרגישה בנוח
מי שלובשת ביקיני זה כי היא מרגישה בנוח עם ביקיני
ש בנות שלובשות ביקיני פשוט כי זה נוח להן או כי הן אוהבות איך שהן נראות, ויש גם כאלה שנהנות מהתשומת לב שזה מביא כמו שיש אנשים מכל המינים שאוהבים לקבל תשומת לב. זה משתנה מאדם לאדם
דבר ראשון לא כמעט כל הבנות לא מרגישות בנוח, ואתה אומר פה שני דברים לא קשורים.
מקרה 1 זה בת שלא מרגישה בנוח, מקרה 2 זה בת שלושת ביקיני. מי אמר שרוב הבנות נמצאות גם וגם
מי שכן עושות את זה מן הסתם מרגישות בנוח עם זה
אצלי לפחות אני מאוד חרדתית וחסרת ביטחון ואני לא בנוח בכללי עם הנוכחות שלי לא משנה מה אני לובשת או איפה אני נמצאת. לפעמים לא בא לנו לתת לחוסר ביטחון שלנו או לביקורת מהסביבה, להשפיע על איך אנחנו חיות את החיים שלנו ולתת לזה את השליטה ולכן גם אם לא נרגיש בנוח בדברים מסויימים עדיין נבחר לעשות אותם..
אנונימית
אני לא אני אפילו יעדיף לשים טייץ וחולצה אבל זה פשוט יראה מוזר וגם אני לא אוהבת את איך שבגד ים שלם נראה עליי אז אני פשוט שמה כי זאת הנורמה
אנונימית