9 תשובות
יס
כאילו תלוי לא בהכרח כל מוצר חלב
לא
חצי שעה זה סבבה
לא אמורים
מהנסיון שלי מוצרי חלב יכולים להשאר שעה בחוץ ולהמשיך לשרוד בתוך המקרר
לא איזה אחי הייתי נותן לזה שעתיים אפילו

אבל אם תשים את זה בשמש אז זה כע זה חצי שעה הייתי נותן
לא. אלא אם כן אתה הולך בחוץ כשהמזג אוויר הוא 30 מעלות
אנונימי
לא נראה לי.
הרי זה כמו לחזור הביתה מהסופר עם המצרכים.