5 תשובות
אמזון חברה אמינה, רוב הסיכויים שיגיע.
ואם לא - יפצו אותך.
ואם לא - יפצו אותך.
אין לך מה לדאוג, סיכוי קטן מאוד שזה לא יגיע וגם אם כן יחזירו לך את הכסף.
זה יגיע ואם זה לא תמיד אפשר להתקשר לחברה
שואל השאלה:
היה כתוב בהזמנה את המחיר של הדברים ואז מחיר משלוח ואז מס גבייה משוער 0 ואז את המחיר סופי אז זה אומר שלא שילמתי על מס או שיש סיכוי שהם יבקשו בהמשך?
היה כתוב בהזמנה את המחיר של הדברים ואז מחיר משלוח ואז מס גבייה משוער 0 ואז את המחיר סופי אז זה אומר שלא שילמתי על מס או שיש סיכוי שהם יבקשו בהמשך?
שואל השאלה:
כי פשוט אף פעם לא הזמנתי מהאינטרנט אז אני לא יודעת איך זה עובד
כי פשוט אף פעם לא הזמנתי מהאינטרנט אז אני לא יודעת איך זה עובד
באותו הנושא: