5 תשובות
אמזון חברה אמינה, רוב הסיכויים שיגיע.
ואם לא - יפצו אותך.
אין לך מה לדאוג, סיכוי קטן מאוד שזה לא יגיע וגם אם כן יחזירו לך את הכסף.
זה יגיע ואם זה לא תמיד אפשר להתקשר לחברה
שואל השאלה:
היה כתוב בהזמנה את המחיר של הדברים ואז מחיר משלוח ואז מס גבייה משוער 0 ואז את המחיר סופי אז זה אומר שלא שילמתי על מס או שיש סיכוי שהם יבקשו בהמשך?
שואל השאלה:
כי פשוט אף פעם לא הזמנתי מהאינטרנט אז אני לא יודעת איך זה עובד