6 תשובות
למה שלא תעני
זה לא כזה קשה , עדיף שתעני. ואם את לא יודעת תנחשי
ולפי דעתי הדפר גם נקבע מידע שלך וגם לפי עם מי היית בחדר אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אני אפילו ב3 יחל נכשלת
אנונימית
אז תנחשי אל תשאירי ריק ותמשיכי
יש שם כמה אפשריות פשוטט תנחשי
גם אני נכשל ב3 יחל איזה שותפה
הייתי גם 3 יחל
קיבלתי דפר 40
סתם תנחשי, חבל להשאיר ריק כי לכי תדעי אולי אחד מהניחושים יצא נכון:)

ואני גם 3 יחל וקיבלתי 50 דפר
אנונימית