6 תשובות
למה שלא תעני
זה לא כזה קשה , עדיף שתעני. ואם את לא יודעת תנחשי
ולפי דעתי הדפר גם נקבע מידע שלך וגם לפי עם מי היית בחדר אם אני לא טועה
זה לא כזה קשה , עדיף שתעני. ואם את לא יודעת תנחשי
ולפי דעתי הדפר גם נקבע מידע שלך וגם לפי עם מי היית בחדר אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אני אפילו ב3 יחל נכשלת
אני אפילו ב3 יחל נכשלת
אנונימית
אז תנחשי אל תשאירי ריק ותמשיכי
יש שם כמה אפשריות פשוטט תנחשי
יש שם כמה אפשריות פשוטט תנחשי
גם אני נכשל ב3 יחל איזה שותפה
הייתי גם 3 יחל
קיבלתי דפר 40
קיבלתי דפר 40
סתם תנחשי, חבל להשאיר ריק כי לכי תדעי אולי אחד מהניחושים יצא נכון:)
ואני גם 3 יחל וקיבלתי 50 דפר
ואני גם 3 יחל וקיבלתי 50 דפר
אנונימית